Informacje podstawowe
- 801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora),
- (+48) 43 842 06 00 z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora).
Dane niezbędne do przygotowania wysyłki mogą być przekazywane automatycznie do Elektronicznego Nadawcy za pomocą integracji WebAPI, importowane z plików Excel oraz import plików XML (przygotowanych zgodnie z formatem IWD) co zniweluje przymus ręcznego przepisywania kolejnych danych do wysyłki.
EN wspiera Klientów którzy prowadzą swoja sprzedaż za pomocą platformy Allegro i korzystają z Allegro Dostawa, umożliwia to funkcjonalność "Import z Allegro", która zintegrowana jest z API Allegro, co pozwala w łatwy i szybki sposób przygotować wysyłkę.
Klienci wykorzystujący MS Allegro również mogą sprawnie importować swoje dane z plików XML za pomocą funkcjonalniejsi "Importuj plik XML z Menedżera Sprzedaży".
Aplikacja umożliwia:
- elektroniczny proces nadawania przesyłek,
- generowanie dokumentów nadawczych (w tym zestawienie dla usługi Poczta Firmowa),
- szybkie przygotowanie większej ilości przesyłek do nadania,
- tworzenie książki adresowej – łatwe zarządzanie własną bazą odbiorców (adresatów),
- dostęp do pełnej dokumentacji związanej z obsługą przesyłek,
- proste przygotowanie raportów z nadanych przesyłek,
- elektroniczną komunikację: klient – opiekun handlowy,
- elektroniczne potwierdzenie książki nadawczej,
- import danych o przesyłkach: z serwisu Allegro.pl oraz Menedżera Sprzedaży Allegro, Allegro Dostawa, z programów klienta za pomocą możliwości integracji z WebAPI lub XML zgodny z wymaganiami Poczty Polskiej S.A. i z plików XLS,
- oszczędność kosztów związanych z obsługą przesyłek.
To nie koniec możliwości EN – aplikacja dokonuje automatycznego przekazywania i odbierania plików z informacjami o nadawanych przesyłkach, komunikując się bezpośrednio z placówką pocztową wskazaną w umowie. Wszystkie przesyłki nadane za pomocą aplikacji można śledzić z jej panelu lub generować poprzez zbiorczy raport w formacie XLS.
Wydruk etykiety adresowej możliwy jest po utworzeniu i zapisaniu przesyłki, należy kliknąć przycisk „Wydruk” i wtedy zostanie pobrana etykieta. Plik PDF z etykietą należy otworzyć lub zapisać (przeglądarkę plików PDF można pobrać ze strony www.adobe.com). Wydruk należy wykonać w formacie 1:1 (bez skalowania) zgodnie z pobranym formatem.
Wydruk etykiety możliwy jest bezpośrednio po przygotowaniu i zapisaniu przesyłki lub po zapisaniu kilku przesyłek. Aplikacja umożliwia również pobranie zbiorczego wydruku oraz etykiety dla dowolnych przesyłek zapianych w zbiorze. W celu pobrania dowolnych etykiet należy w widoku zbioru zaznaczyć odpowiednie przesyłki zaznaczając „checkbox”, następnie z menu poniżej listy wybrać opcję „Pobierz etykiety” i kliknąć „Wybierz”, po chwili pobierze się PDF zawierający etykiety dla wybranych przesyłek.
- 801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora),
- (+48) 43 842 06 00 z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora).