Konto
Aby odblokować konto, które zostało zablokowane należy skontaktować się z przedstawicielem handlowym, który ma uprawnienia do odblokowania konta. Jeżeli nadal nie jesteśmy pewni hasła należy skorzystać z funkcji odzyskiwanie hasła znajdującej się pod ekranem logowania.
Zmiana hasła w aplikacji powinna odbywać się co 30 dni z przyczyn bezpieczeństwa, ale w obecnej wersji aplikacji nie jest wymagana zmiana hasła dla użytkowników korzystających z Elektronicznego Nadawcy przez www.
Użytkownik jest informowany o tym, iż minęło 30 dni od ostatniej zmiany hasła komunikatem „Hasło jest starsze niż 30 dni w ramach zapewnienia bezpieczeństwa sugerujemy jego zmianę.”, ale aplikacja pozwala na dalsze korzystanie z obecnego hasła, w tym celu należy kliknąć „Odłóż” i aplikacja zaloguje uzytkownika, ale można też skorzystać z formularza i zmienić hasło na nowe.
W przypadku użytkowników zintegrowanych z WebAPI Elektronicznego Nadawcy i automatycznej autoryzacji, zmiana hasła również nie jest konieczna, nie jest wtedy monitorowany czas od ostatniej zmiany hasła.
Tylko osoby zarejestrowane mogą zalogować się na swoje konto w E-Nadawcy, więc jeżeli posiadają Państwo już konto, na które można się zalogować, możecie Państwo wysyłać już przesyłki za pomocą E-Nadawcy.
Na twój adres e-mail zostanie wysłany e-mail zawierający wszelkie dane umożliwiające zmianę hasła. Należy kliknąć w link, który przeniesie Państwa do formularza umożliwiającego zmianę hasła. Po skutecznej zmianie hasła system wyśle potwierdzenie zmiany na adres e-mail użytkownika.
Klient indywidualny jest to osoba indywidualna bądź firma, która nie ma podpisanej umowy z Pocztą Polską na wysyłanie paczek. Klient biznesowy jest to klient bądź firma, która ma podpisaną umowę z Pocztą Polską.
W celu uzyskania konta testowego umożliwiającego przygotowanie integracji z aplikacją Elektroniczny Nadawca należy skontaktować się z opiekunem handlowym lub skontaktować się z infolinia Poczty Polskiej. W celu uzyskania konta testowego wymagane jest podanie adresu e-mail, na który zostaną wysłane dane do logowania.
Po założeniu konta testowego na wskazany adres e-mail zostanie przesłany link umożliwiający aktywację konta testowego.
W celu zintegrowania się z webservice systemu śledzenia należy skorzystać z opisu sposobu integracji oraz specyfikacji i WSDL umieszczonej na stronie www.poczta-polska.pl/webservices/, zakładka dla zarejestrowanych.
- 801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora),
- (+48) 43 842 06 00 z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora).