Płatności

Z Pocztą Polską Kliencie mogą rozliczyć się na dwa sposoby: - gotówką z góry, -bezgotówkowo, po wcześniejszym zawarciu pisemnej umowy, poprzez polecenie przelewu:

a) z góry,

b) z dołu,

c) zaliczkowo.

Klienci indywidualni, którzy chcą przygotować i nadać przesyłkę przygotowaną w Elektronicznym Nadawcy, muszą opłacić ją w placówce pocztowej podczas jej nadania. W placówce klient możne zapłacić gotówką, kartą płatniczą, zbliżeniowo lub smartfonem. Klienci, którzy mają podpisaną umowę sami ustalają jak będą płacić za usługi.

Każdy klient nadając przesyłkę pobraniową może wybrać jedną spośród dwóch opcji przekazania kwoty pobrania:
  • przekazem na wskazany przez nadawcę adres
  • przelewem na wskazany przez nadawcę rachunek bankowy
Czas realizacji pobrania wynosi D + 2 licząc od dnia skutecznego doręczenia przesyłki.

Maksymalne wartości nadawanych przesyłek różnią się w obrębie usług. Listy z zadeklarowaną wartością mogą mieć wartość do 70 000 tyś złotych.

Klienci indywidualni mogą nadawać paczki do 20 tysięcy złotych natomiast umowni do 70 000 tyś złotych.

Pełny cennik można znaleźć na stronie Poczty Polskiej www.poczta-polska.pl.

Nie musimy podawać wartości paczki jeżeli tego nie chcemy, ponieważ jest to jedynie usługa dodatkowa, wyjątkiem są usługi które regulaminowo wymagają deklaracji wartości, wtedy niemożliwe jest nadanie przesyłki bez deklaracji wartości.

Poczta Polska posiada również w ofercie usługi z zadeklarowaną wartością, które muszą mieć zawsze podaną wartość przesyłki.

Jeżeli nie ma Twojego pytania prosimy skontaktować się z naszym konsultantem pod numerem:
  • 801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora),
  • (+48) 43 842 06 00 z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora).
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 20:00.