Umowa
Umowę z Pocztą Polską może podpisać każda firma/instytucja, niezależnie od wielkości.
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub e-mailowego z naszymi konsultantami, którzy odpowiedzą na Państwa pytania i udzielą aktualnych informacji o usługach.
Konsultanci naszej infolinii są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00:
Napisz do nas: kontakt@poczta-polska.pl
Przedstawiciel handlowy skontaktuje się z Państwem, aby indywidualnie ustalić warunki i zasady podpisania umowy o świadczenie usług pocztowych.
Możesz również wypełnić formularz na stronie https://www.pocztex.pl/dla-firmy/wspolpraca/
Umowę można podpisać zarówno na czas określony jak i nieokreślony. To od klienta zależy jakiego rodzaju umowę chce podpisać.
Nie, umowa nie zobowiązuje do nadawania przesyłek . Jednakże po dłuższej przerwie w wysyłaniu przesyłek, Poczta Polska może z klientem rozwiązać umowę.
Oferta handlowa dla Klienta biznesowego uwzględnia m.in. odroczony termin płatności faktur, może też zawierać indywidualne warunki cenowe i pakiety bonusowe, w zależności od rodzajów i wolumenów nadawanych przesyłek.
O szczegółach poinformuje nasz przedstawiciel handlowy.
Konsultanci naszej infolinii są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00:Napisz do nas: kontakt@poczta-polska.pl
Indywidualne warunki świadczenia usług są ustalane z każdym Klientem osobno, w zależności m.in. od rodzajów i liczby nadawanych przesyłek.
- 801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora),
- (+48) 43 842 06 00 z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora).