Usługi

Pocztex - przesyłki krajowe.

Jakość i terminowość to najważniejsze cechy przedsiębiorstwa, dlatego wychodzimy naprzeciw Twoim oczekiwaniom, oferując Ci kompleksowe usługi kurierskie,   jesteśmy wszędzie tam gdzie Ty, z nowymi parametrami wprost dla Twojego biznesu.

Doręczamy:

  • do domu
  • do punktu
  • do automatu

Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.pocztex.pl.

Kuriera Pocztex można zamówić korzystając z kilku opcji:
  1. Infolinia
  2. Elektroniczny Nadawca. Po zapisaniu przesyłki należy kliknąć „Zamów kuriera”, wypełnić formularz i wysłać zamówienie.
  3. Za pomocą strony internetowej Pocztex.pl
  4. Za pomocą aplikacji Envelo - envelo.pl. Aplikacja Envelo dostępna jest do pobrania na platformę Android oraz iOS

Przesyłkę można nadać na dowolny adres, który nie musi być właściwym adresem odbiorcy przesyłki. Ważne jest jednak, aby osoba będąca odbiorcą znajdowała się w zaadresowanym miejscu, aby mogła odebrać paczkę.

eZWROT opiera się na formularzu on-line wspierającym Twoich Klientów w procesie zwrotu. Klient po wskazaniu Twojego sklepu wygeneruje nalepkę adresową dla zwracanej przesyłki, a następnie nada ją w jednym z ponad 4500 punktów Poczty Polskiej. Więcej informacji znajdą Państwo pod adresem: ecommerce.poczta-polska.pl/pl/obsluga-zwrotow
Jeżeli nie ma Twojego pytania prosimy skontaktować się z naszym konsultantem pod numerem:
  • 801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora),
  • (+48) 43 842 06 00 z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora).
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 20:00.